Dostava
MAKINJA d.o.o. vrši besplatnu dostavu pri iznosu preko 1.000 kn na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke.
Rok besplatne dostave je 2 do 7 radna dana.
Naručene uređaje i opremu dostavljaju špediteri sa kojima imamo ugovorne odnose (Overseas express, LagerMax, DPD i dr.).
Dostava se vrši na teritoriju Republike Hrvatske. Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni kupcu u roku od 2 do 7 radna dana od kada je izvršena uplata. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. Isporuka na otoke se obavlja po planu dostavljača u roku do 10 radnih dana.
Roba se kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi pošiljku do ulaznih vrata stana, već samo do ulaza u zgradu. Prilaz do ulaza stambenog objekta treba biti slobodan, u suprotnom će dostavljač izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod (klima uređaj) u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Naručeni proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se manipulacijama kod transporta ne mogu oštetiti.
Upute za preuzimanje:
Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas da detaljno pregledajte pošiljku. U slučaju vidljivih fizičkih oštećenja nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku.
Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument “ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE”. Možete ga dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.
Od trenutka kada kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod. Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo). Uz dokumente dobiiva i potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju.
Potpis na primitku pošiljke znači da Kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu. U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
Osobno preuzimanje pošiljke:
Kupljeni uređaj možete osobno preuzeti u našoj poslovnici u Splitu, Solinska ulica 20 u radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati, obavezno uz prethodni dogovor.
Podaci za osobno preuzimanje:
MAKINJA d.o.o.
Solinska ulica 20
21000 Split
Tel: +385 21 540 690
fax: +385 21 540 691
Pon.- Petak: 8 – 16h