Jamstvo

Jamstvo

 

Jamstvo i reklamacije klima uređaja

Svi proizvodi u internet trgovini klimeonline.com imaju najmanje jednogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja. Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.

Jamstvo na klima uređaje vrijedi isključivo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka. Makinja d.o.o. preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom.Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, i zuzeti su od jamstva.

Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka. Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis. Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamjeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca. Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak. Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.

Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i naručen preko internet trgovine Klimeonline. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

Ako je došlo do oštećenja proizvoda/pošiljke u transportu, takva su oštećenja vizualno vidljiva, u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Kupac i prodavatelj nisu odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona 0800 600 100.

Putem e-maila: prodaja@klimeonline.com omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača. Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe i broj računa.

Povrat sredstava i zamjena

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Kako biste iskoristili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom dokumentacijom s kojim je proizvod bio isporučen. Povrat sredstava izvršit ćemo u roku 3 (tri) dana od dana postizanja dogovora na vaš račun sa kojeg je uplaćen proizvod. Ako ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. Svoj zahtjev za povrat sredstava ili zamjenu uređaja možete javiti pozivom na broj telefona 0800 600 100.

Putem e-maila: prodaja@klimeonline.com omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.

Obavijest o podnošenju načina prigovora potrošača

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) tvrtka Makinja d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Makinja d.o.o., Ban Mladenova 1, 21000 Split ili na e-mail adresu: prodaja@klimeonline.com.

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti osobne podatke za dostavu odgovora.